We wrześniu 2016 rozpoczęliśmy realizację projektu Erasmus+ „Gry w edukacji i indywidualizowaniu pracy z uczniem”. Projekt przewidziany jest na lata 2016 - 2018 i umożliwia nam współpracę ze szkołami z Belgii, Portugalii, Turcji, Bułgarii, Rumunii i Włoch. Celem projektu jest wspomaganie uczenia się w szkole poprzez wykorzystanie atrakcyjnych dla dziecka narzędzi i środków edukacyjnych. Gry planszowe, ruchowe, karty, wycinki, tablice, plakaty, opowieści - to one będą nam towarzyszyć przez ten czas.
Zapraszamy do uczestnictwa w zadaniach projektowych!
Blog projektu: https://twinspace.etwinning.net/26030/home
Koordynator projektu: Alicja Citko
- udział uczniów w grach o tematyce „Gry naszych dziadków”,
- zaproszenie dziadka do szkoły, żeby opowiedział uczniom o wybranej grze,
.............
Jak dotknąć, posmakować i usłyszeć nasz kraj? Tego trudnego zadania podjęła się klasa III a pod opieką swojej wychowawczyni – p. Anny Fularczyk-Androsiuk.
Nasi uczniowie kochają nie tylko planszówki i zabawy ruchowe, ale także gry, dzięki którym mogą się lepiej poznać i dowiedzieć o sobie nawzajem czegoś nowego. Poza tym, bawiąc się, cieszymy się z towarzystwa innych ludzi – kolegów i koleżanek.
W dniach 27stycznia – 2 lutego 2018r. uczestniczyłyśmy w spotkaniu w Mons w Belgii w ramach projektu Erasmus+ „Gry w edukacji i indywidualizowaniu pracy z uczniem”.
„ … niż z głupim znaleźć”, czy „Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe” – te i inne sentencje omawiała na lekcji polskiego klasa IVc.
- udział uczniów w grach ukierunkowanych na kształtowanie umiejętności społecznych i integrację,
- przygotowanie planszy do mózgu w zakresie dobrych i złych zachowań,
..........
W czerwcu 2017 troje nauczycieli z naszej szkoły (Iwona Zarzycka, Elżbieta Rząca, Katarzyna Zielińska) wzięło udział w wizycie projektowej w szkole Chinnici – Roncalli, znajdującej się na urokliwej włoskiej Sycylii. Tematem wizyty były gry i narzędzia do kształtowania koordynacji przestrzennej uczniów oraz tańców narodowych
- udział uczniów w grze ukierunkowanej na kształtowanie koordynacji przestrzennej oraz lateralizacji,
- przygotowanie planszy do mózgu w zakresie koordynacji przestrzennej oraz lateralizacji,
................
Strona 1 z 3