W roku szkolnym 2020/2021 klasa 7d została zapisana do Uniwersytetu Dzieci. Dzięki udziałowi w projektach klasa realizuje ciekawe scenariusze godzin wychowawczych i rozwija swoją inteligencję emocjonalną. Lekcje oparte są na Metodzie Pytań i Doświadczeń, a udział w projekcie jest bezpłatny.
We wtorek 23 marca 2021r. uczennice i uczniowie klasy 7d tworzący Szkolną Redakcję Klimatyczną wzięli udział w Wiosennym Festiwalu Internetowym.
To interaktywna forma, w której zespoły biorą udział we wspólnej zabawie online i wykonują zadania związane z zagadnieniami dotyczącymi ochrony klimatu i środowiska.
Samodzielnie wykonane ozdobne filtry powietrza! 💚
Do wykonania takiego drzewka potrzebne są same naturalne składniki plus "magiczny klej" 🌳🌳🌳
Właściwości chrobotka, czyli gwiazdy naszej dzisiejszej pracy są zdumiewające 🧐
https://www.facebook.com/113269652700609/videos/186683556560196
29 stycznia 2021 roku uczennice ze Szkolnej Redakcja Klimatycznej uczestniczyły w trzecim spotkaniu z panem Bartoszem Pawłowskim.
Efektem samodzielnej pracy Ani, Karoliny, Kasi, Weroniki i Zosi oraz współpracy z panem Bartkiem są trzy artykuły, które zostały opublikowane na platformie internetowej www.youngface.tv.
Projekt “Bezpieczne domy, przyjazne miasta ” realizowany jest przez Fundację Habitat for Humanity Poland oraz Fundację CultureLab. Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej. Jest częścią większego projektu “Build Solid Ground” oraz międzynarodowej kampanii rzeczniczej Habitat for Humanity International, której celem jest poprawa dostępu do ziemi jako krok do uzyskania godnego miejsca do życia.
Strona 1 z 4